در قسمت پنجم آقازاده چه خواهید دید؟
نوشته شده توسط : محمد

 

سریال آقازاده مجموعه‌ای نمایش خانگی به کارگردانی بهرنگ توفیقی، تهیه‌کنندگی و نویسندگی حامد عنقا است. فیلم‌برداری این مجموعه از سال ۱۳۹۸ آغاز گردید و پخش آن از روز جمعه ۶ تیرماه ۱۳۹۹ در شبکه نمایش خانگی آغاز شده است.

هنرمندانی مثل امین حیایی، امیر آقایی، امین تارخ، نیکی کریمی، مهدی سلطانی و جمشید هاشم‌پور در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند. پردیس پورعابدینی که نقش پررنگی در این سریال دارد برای اولین بار به مخاطب معرفی شده است.

داستان فیلم با شخصیت نیما بحری ( امیر آقایی) شروع می‌شود آقازاده‌ای که از هیچ فرصتی برای کسب درآمد و سود نمی‌گذرد و با تبانی، رشوه، رانت و تهدید سعی می‌کند پوشش قانونی به فعالیت‌های اقتصادی خود ببخشد.

وکیل نیما، بهرامی ( امین حیایی) نیز درعادی جلوه دادن شرایط و رفع آقازاده مجموعه‌ای نمایش خانگی به کارگردانی بهرنگ توفیقی ، تهیه‌کنندگی و نویسندگی حامد عنقا است. فیلم‌برداری این مجموعه از سال ۱۳۹۸ آغاز گردید و پخش آن از روز جمعه ۶ تیرماه ۱۳۹۹ در شبکۀ نمایش خانگی انجام شد.موانع قانونی به او کمک می‌کند. پدر نیما ( مهدی سلطانی ) نیز معاون وزیر است و در شرایط بحرانی هوای پسر خود را دارد.

نیکی کریمی، کامبیز دیرباز و مهدی کوشکی نیز جزء دارو دسته نیما هستند.

خرید نقاشی های هنری و شرکت در حراج های بزرگ هنری یکی از تفریحات نیما و گروه اوست. اینکار هم برای تفریح و هم نوعی پوشش برای کارهای خلاف و کسب درآمد بیشتر است.

راضیه (پردیس پورعابدینی) دختری ساده شمالی است که طی اتفاقی یکی از اعضای باند نیما ( نیکی کریمی) را نجات می دهد و به همین واسطه با نیما و گروهش آشنا می شود.

نیما از همان ابتدا سعی میکند از سادگی راضیه استفاده کند و برای او برنامه بلندمدتی طراحی میکند.

دانلود قسمت پنجم آقازاده

سوی دیگر داستان آقازاده دیگری است!!. سینا مهراد در نقش حامد پسر یکی از فرماندهان بزرگ جنگ یعنی حاج رضاست ( امین تارخ). حامد به واسطه شغلش یعنی کارشناس دادگستری، پیگیر پرونده قضایی نیما بحری است. علاوه بر این حامد و نیما به واسطه هم رزم بودن پدرانشان به هم دوستی قدیمی نیز دارند.

نیما که حامد را مانع جدی برسر راه خود می بیند، با قرار دادن راضیه بر سر راه او، قصد دارد که با ایجاد حاشیه و گرفتن باج حامد را ساکت کند. راضیه اما نقشه نیما را خراب میکند و به حامد می گوید که تمام آشنایی و ازدواج آن ها یک نقشه است.

برای دیدن ادامه آنچه در سریال آقازاده رخ خواهد با ما همراه باشید.

قسمت پنجم آقازاده را می‌توانید از سایت مامدیا دریافت و مشاهده بفرمایید.





:: بازدید از این مطلب : 167
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 2 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: